En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av S - 23 maj 2008 13:18

Nu har vi kommit hem från veterinären. Madeira fick bactrim utskrivet som hon ska äta i 14 dagar så får vi hoppas att dte hjälper. Hon är jätteduktig på att ta sin medicin, hon t.o.m gillar det! Jag behöver bara sträcka in sprutan i buren så tar hon självmant tag i den och smaskar i sin medicinen. Himla praktiskt. :)


Har också varit och lämnat tillbaka klänning två, och köpt ett par bruna skor som jag tror kommer att passa jättebra till klänning ett. Det blir nog bra till slut. :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga tills Petri kommer hem, då ska vi iväg och fika med ett par kompisar.


Imorgon bär det av till Kungsgården, ska bli himla roligt! Ska försöka hinna trimma det sista på tjejerna som ska med imorgon men de är hyffsat klara tycker jag.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards