En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av S - 16 maj 2008 17:07

Nope, nepp, det bidde ingen längehet den här gången heller... :( Budgivningen rasade iväg och gick över vårt satta tak så vi hoppade av.


Nåja, det kommer väl fler tillfällen. Känns lite hopplöst bara, vi har tittat efter lägenheter länge nu känns det som.


Nu ska vi iväg och äta god mat på Churchstreet Saloon, och jag ska verkligen försöka ta något annat än det jag brukar. ;) 

Av S - 16 maj 2008 09:10

Sitter här och försöker komma på ett kvalitetsproblem hos en tjänst... Det går inget vidare. :/ Har en inlämningsuppgift som handlar om att göra en kvalitetsstudie och använda sig av några verktyg för kvalitetsförbättring men först och främst måste jag alltså hitta ett kvalitetsproblem. Den ska inte vara inlämnad förrän den 28:e men jag vill inte ha dte hängande över mig utan skulle helst vilja ha det klart och inckickat NU.  Suck...


Är ledig idag också (alla fredagar fram resten av terminen) men ska på syn- och hörselkontroll kl 13.30 inför sommarjobbets truckskola. Måste ta mig till Hofors som ligger ca 5 mil från Gävle och det blir nog bil som gäller. Petri samåker med en jobbarkompis idag så bilen är kvar hemma. Tur för mig. :)  


Idag kl 13.30 startar också budgivningen på den lägenhet som vi kikade på förra veckan och som vi är intresserade av. Så vi ska vara med på budgivningen, två till var tydligen intresserade när jag pratade med mäklaren i onsdags så vi får väl se hur det slutar. Vore så skönt att få flytta till en större lägenhet snart, vi har ju letat ett bra tag nu. Vi trivs jättebra i vår nuvarande lägenhet men den saknar ju balkong och jag vill ha större plats åt marsvinen. Drömmer om min stora flockbur med alla pensionärer i...


Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag banne mig hitta ett kvalitetsproblem och göra den där studien klar...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards