En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av S - 14 mars 2008 06:55

Jaha... Här sitter jag och bloggar innan klockan ens är sju på morgonen. :p Måste hålla koll på mailen för att få reda på om det blir något seminarium idag eller om läraren ska vara hemma med sjukt barn idag igen. Egentligen borde jag tycka att det är helt värdelöst men det går bra faktiskt, jag misstänker att hon blir hemma idag med och då är det bara att krypa ner i sängen igen. :)


Idag är det utställningsförberedelsedag. Jag ska trimma marsvin, bada marsvin, fixa transporten, hämta ut rosetterna, skriva ut bedömningssedlar till en uppbedömning och fylla i dem, och sen kanske hinna med lite fredagsmys också. :) Petri fick en lysande idé tidigare i veckan om att göra egna revbensspjäll så det blir middagen idag, tar visst lång tid att ordna men den som väntar på något gott... 


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards