En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av S - 7 mars 2008 11:42

Idag är det föreläsning under två timmar på eftermiddagen. Ganska värdelöst en fredag, men men.  Har iaf suttit ett tag med instuderingsfrågorna som jag måste gå igenom innan tentan v 13, och städat två burar.


Nu ska jag göra iordning mig och äta något lätt innan jag åker till skolan - just det ÅKER. :) Tar bilen idag så att jag kan åka direkt och handla efteråt. Känns oerhört lyxigt fortfarande. Men himla trevligt. :)


Igår blev det ett icke planerat teaterbesök på kvällen. Ett par kompisar fick biljetter över och undrade om vi ville följa med. Tintomara hette pjäsen och den var lååång, och väldigt kulturell. :p Varken jag eller Petri är väl några kulturnissar direkt så en tv-kväll framför "Vad blir det för mat" hade kanske uppskattats mer men å andra sidan så tror jag att det kan vara nyttigt med lite finkultur emellanåt. :)


Ha en trevlig helg allihop! 



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards