En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av S - 5 mars 2008 16:37

Jag fick inte riktigt gjort så mycket igår som jag hade planerat... Och förstås så var det främst pluggandet som fick stå tillbaka. Tänk vad det är konstigt, man städar hellre hela lägenheten än lär sig nya saker. :p


Idag var det iaf skola och jag hade tänkt plugga efteråt. Har jag gjort det? Näe... Förstås inte... Istället tog jag tag i min hemsida och uppdaterade den, det var visserligen välbehövligt för det är två månader sedan sist men ändå. Måste jag göra det just nu? Och nu kommer snart Petri hem och då ska vi iväg och träna. Sen blir det tacos till middag - mums! :) Ska gå och göra guacamole nu så att den får stå och gojja ihop sig under tiden vi tränar. :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards