En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av S - 8 mars 2008 20:45

Jaha ja, så har vi blivit bilägare till en Toyota Avensis idag. :) Eller tja, det är Petri som är ägare egentligen, men jag får köra bilen jag också. :) Ett riktigt klipp får man väl säga, det är en 99:a men den har bara gått 6000 mil vilket är jättebra med tanke på åldern har jag fått lära mig. ;) Sen är den otroligt fräsch, har körts av en äldre dam och helt felfri så när som på ett skråma på bakre kofångaren, men den är i plast så det är inte så farligt. Och den är kombi! Vilket innebär att det får plats många spånbalar och höbalar där. Me like! :D Dragkrok har den också så tja, den uppfyller egentligen alla våra krav, plus att den var väldigt billig. Den såldes pga dödsbo och de anhöriga ville få bilen såld så fort som möjligt så därför hade de satt ett riktigt underpris egentligen, men vi klagar inte. :)


Psst! Ida och Joel - en sån här kanske vore något för er också? En himla bra och driftsäker bil som är hyffsat bensinsnål och med stooort bagageutrymme.



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards