En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Långpromenad

Av S - 11 december 2008 15:39

Nu har jag tagit en långpromenad till affären och handlat lite ingredienser till lussebullar bl.a Tog inte någon av de närmsta affärerna utan en som ligger en bra bit bort så att jag fick mig en riktig långpromenad.


Har trimmat lite tidigare och tänkte ta ett pass igen nu. Men jag får så himla ont i nacke och axlar när jag sitter ett tag, inte kul. :-/ Nu ska jag väl inte klaga på det egentligen för det är ju frivilligt och det är ju mer synd om marsvinen som är helt oskyldiga och inte alls har någon lust att bli trimmade...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards