En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 29 december 2008

Av S - 29 december 2008 12:38

Nu är vi hemma igen! :-) Och med vi menar jag alla utom grisarna hos pappa som hämtas senare idag. Sen är hela familjen samlad igen. Det har varit en trevlig och skön jul trots vinterkräksjuka...


Katterna tyckte att det var väldigt jobbigt att åka bil på uppvägen men ner igen blev de iaf tysta efter halva vägen. Det tog bara 100 mil för dem att inse att det kanske inte var så farligt. ;-)


Många fina julklappar fick vi också, bl.a presentkort på Hemtex (av både mamma och pappa ovetandes om varandras presenter!) som kommer mycket väl tillpass, särskilt om vi får lägenheten som vi så gärna vill ha. Vi har inte hört något om den ännu men det har ju bara varit en massa helgdagar så det är väl förståeligt.


Nu ska vi ner på stan och kolla in rean (och kanske den nerbrända bocken...). Jag har ju redan haft vinterkräksjukan så jag kan känna mig säker. ;-p Värre för Petri... Så alcogel står överst på inköpslistan!


Hoppas att ni alla har haft en skön och avkopplande jul utan stress!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards