En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 19 december 2008

Av S - 19 december 2008 11:40

De här superfina teburkarna (med te i) skulle gärna få finnas bland mina julkappar. :-)


Teet heter Kusmi och finns i massa olika smaker, både svart, grönt och rött te. Och burkarna är ju så himla fina också, inget man ställer in i skåpet så att de inte syns. Här kan ni se fler sorter.


 

Av S - 19 december 2008 10:21

Idag är en till ledig dag. Faktiskt så går dessa lediga dagar förvånandsvärt fort. man skulle ju annars kunna tro att det blir segt att vara ledig flera dagar i sträck utan att egentligen ha något vettigt att göra men neeej då. :-) Igår bakade jag, diskade, lagade och åt lunch, pratade i telefon, pluggade en del och surfade förstås en ännu större del. :-p Idag ska jag ner på stan och köpa den sista julklappen. Ska även köpa ett svart sidenband eftersom våra kära katter har tuggat sönder det som tidigare användes till att knyta under bysten på en tunika jag har...Borde kanske dra en sväng med dammsugaren idag också och fortsätta plugga. Så ja, ni ser ju, jag har fullt upp! ;-)





Av S - 19 december 2008 10:19

Passar på och gör reklam igen för lille Hermann som fortfarande är till salu. Han är en riktig charmör som är väldigt framåt och nyfiken. :-) Han kan tas med till Kista-utställningen 3-4 januari och kostar 250 kr.


 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards