En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Redo!

Av S - 26 september 2008 21:21

Så var allt klart inför morgondagen utställning i Västerås. Alla fem grisar som ska med (två utställningsgrisar och tre leverans) är badade, öron är petade i, tassar är filade och klor klippta. :) Transporterna är iordninggjorda, grisarnas matsäck står redo i kylen och väskan är packad med plattor och handdukar mm. 


Det blir en tiiidig morgon imorgon, ska hämta upp Emilie kl 6.45 så jag får väl gå upp strax före 6. Hua! Men det ska faktiskt bli himla roligt ändå, en liten roadtrip sådär. :) Första gången jag kör till en utställning lite längre bort.


Nu ska jag joina Petri soffan, ögonen svider redan så vi får se hur länge de orkar hålla sig öppna... :p


Vi ses imogron alla utställare! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards