En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 3 september 2008

Av S - 3 september 2008 21:53

Ankis hittegris Filur var i tidningen idag. Kika här får ni se!

Av S - 3 september 2008 16:41

Den här bloggen är underbar! Rekommenderas verkligen till de som vill skratta lite (om man har samma humor som jag vill säga... ;)

Av S - 3 september 2008 12:12

Nu har förkylningen nått segt-slem-lång-ner-i-halsen-hosta-fasen. Inte kul. :/ Men snart är det ju över och det ska bli skönt! Idag har jag inte haft någon feber och känner mig lite piggare så jag har kunnat städa burar iaf.  Och filat och putsat lite på de grisar som ska ställas på lördag. Tänkte börja bada dem imorgon, iaf Quilla som inte ska ställas ut utan bara flytta och kanske någon av småtjejerna också. De badade ju inför KM:et för två veckor sedan men det är lite för lång tid för att de fortfarande ska kännas helt rena och fräscha så det får bli ett nytt bad.


Mäklaren ringde igår och det skulle troligen bli budgivning i slutet av veckan, hon skulle höra av sig igen. Hoppas, hoppas, hoppas att vi får lägenheten! 


Nu ska jag försöka plugga litegrann. 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards