En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 15 september 2008

Av S - 15 september 2008 10:13

Idag är det skola som gäller på eftermiddagen. Ska åka dit lite tidigare och skriva ut en del grejor, bl.a lite regbevis som har kommit på mailen.


Helgen gick läskigt fort! På fredagen gjorde vi jättegod pizza och spelade fantastiska spelet Spore. :) I lördags var vi iväg på en liten shoppingsväng på dagen och på kvällen var vi på surströmmings/grillparty. Jag åt tre yttepytte mikroskpiskt små bitar surströmming inrullade i en klämma. Men det räckte mer än väl... Tänk att något så litet kan smaka så mycket och illa! :p Det var min surströmmingspremiär i livet och det lär inte bli fler gånger. Åkte nattbussen hem och någon behagade spy på bussen. Uäääääck! Min värsta mardröm! Stanken spred sig och det var bara tur att jag hade hackat virlök så att mina fingrar luktade starkt av det och kunde maskera spyorna när jag satt med kupade händer över mun och näsa hela resan... Igår, söndag, var jag pigg som en lärka medan Petri var mer som en död sill och intog sängläge större delen av dagen. :) Så kan det gå! Jag spenderade dagen flanerandes i Valbo köpcentrum och på Ikea. Hittade ett par stövlar som jag köpte och troligen kommer att behålla, måste kolla så att de funkar till jeans också bara.


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards