En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Nu händer det...

Av S - 25 april 2008 11:55

...grejer bland hoyorna! Lacunosan blommar och knoppar sig för fullt och sätter massor med nya små blad. Så söt! Och igår upptäckte jag att Australisen, som har surat jättelänge och först för ett par månader satte fart med nay blad och slingerutskott, tänker blomma! Har hittat tre pedunklar hittils och jag hoppas det blir fler. Petri trodde att det hade hänt något allvarligt när jag igår stod i fönstret och spejade (på hoyan då förstås men det hade lika gärn akunnat vara ut på gatan) och plötsligt ropar "Nej men TITTA!!!!". Haha... :) Tänk vad några pedunklar kan få en gott humör. :) Skulle gärna vilja att cumingianan blommade också men den sätter bara massa nya blad hela tiden.

 
 
Ingen bild

Papps

25 april 2008 19:42

Du kan kanske bjuda på en Hoya eller två som inflyttningspresent?!

Papps

 
Tomas

Tomas

26 april 2008 20:42

Min lacunosa blommar också, eller den har satt en pedunkel...

http://solitaire.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards