En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 april 2008

Av S - 7 april 2008 16:23

Igår kväll slog första Lacunosa-knopparna ut här hemma. Så söta och de doftar ljuvligt! Man känner doften redan när man kommer in i köket och då är det ändå bara en blomställning som har slagit ut... Hur ska det då lukta när den blommar massor!?


Vi ska strax iväg på visning av en lägenhet, en trea här i närheten. Men jag såg också att det hade kommit ut en till trea i samma område som faktiskt var väldigt fräsch (den vi ska på nu är efter ett dödsbo... och alltså sunkig...) men då kostar den också flera hundra tusen mer. Men hade å andra sidan väldigt billig hyra. *suck* Jag blir aldrig klok på det här!


Nu är det klart hur jag ska sommarjobba, det blir på samma företag som Petri jobbar på och jag ska köra truck hela sommaren. Haha! Snacka om tvära kast från äldreboende förra sommaren till fabrikslager denna sommar. Ska bli väldigt intressant och lärorikt. :) Jag hoppas kunna åka på SM i juli men funderar över boendet, för jag antar att det blir en övernattning mellan lördag och söndag eftersom djuren måste vara kvar hela helgen. Någon/några som vill dela en stuga?


Har ju glömt att skriva att lilla Calantha flyttade i lördags. Hennes nya matte och husse kom ända från Stockholm och hämtade henne och de verkade nöjda och glada över nytillskottet. :) Lycka till både till Calantha och matte & husse! :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards