En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 15 april 2008

SM-planer och brist på pengar

Av S - 15 april 2008 10:18

Tack vare snälla vänner har dte löst sig med SM för min del. :) Jag kommer att ta mig till Uppsala på något sätt antingen fredagen eller lördag morgon och får åka med J, sen får vi båda två sova i U & co :s stuga, wee vad roligt vi ska ha! :D Och SM-fest och allt!


Måste börja spara pengar bara... Det är inte lätt när man är fattig student och jag förstår egentligen inte hur det ska gå till med tanke på att jag inte får mycket till studiestöd i slutet av maj och sedan ska klara mig på det lilla ända till slutet av juli(!!) eftersom det är först då som första lönen från sommarjobbet kommer. :/ Det blir en tuff försommar, och vi som ska på bröllop och allt. :(

 
 
Jennifer

Jennifer

15 april 2008 15:17

Då ha du alltså samma ekonomiska bekymmer som jag har inför sommaren. Jag förstår verklgien inte hur det ska gå till att klara sig på ca. 3000:- från maj till slutet på juli... Och i sutet på juli får jag lön för en halv/en veckas arbete bara då jag börjar sommarvikariera på ett demensboende först sista veckan i juni... Oroväckande? Ja, tyvärr..

http://www.kizbaz.bloggagratis.se

 
Ulle

Ulle

18 april 2008 19:41

haha...nu ska jag göra er riktigt avundsjuka...jag och mannen får tillsammans 18.000 tillbaka på skatten...pilutta er ;P

http://ulles

 
Ingen bild

Sophie

18 april 2008 19:43

Ulle: Inte blir jag avundsjuk inte, det unnar jag er! Kul att någon får tillbaka mycket pengar och kan göra roliga saker. Själv får jag väl samla pantburkar eller nåt under våren... ;p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards