En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 21 december 2007

Dan för dan före dan före dan före dopparedan

Av S - 21 december 2007 11:37

Gårdagens julbord var mycket bra men tyvärr blev det lite stressigt eftersom vi började äta senare än beräknat och jag skulle hinna med mitt tåg. Hade gärna tagit med en doggybag men jag tror inte att man får dte på julbord. ;p


Idag är jag ledig och jag har precis skickat iväg beställning på rosetter till Sollentuna. Nu tänkte jag äta lite frukost (sen jag vet...) och ta itu med lite städning och trimning av marsvin.


Kissarna ligger och sover på sin favoritfilt på soffan men tidigare på morgonen har de levt rövare och vält ut glaset med det som är kvar efter amaryllisen... Vad har min stackars Amaryllis gjort katterna för ont!?


 
 
Ewa

Ewa

21 december 2007 13:19

De SER oskyldiga ut....

http://fundringar

 
Michelle

Michelle

21 december 2007 17:58

De kanske vet att amaryllisen är giftig för dem och vill slå till först :)
Skämt åsido, var försiktig så de inte tuggar på vissa växter det kan sluta väldigt illa.

http://www.geocities.com/nattsmygarns

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards