En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 21 december 2007

Av S - 21 december 2007 17:25

Nu har jag badat Madeira och hon blev sååå fin med alldeles len ohc mjuk päls. :) Innan kändes hon nästan som ett strävhår... :p Så det var verkligen dags för ett bad, kände att det inte gick att trimma henne ordentligt när pälsen var så skitig så nu fick hon bada idag och så blir dte en gång till alldeles innan utställningen.

Av S - 21 december 2007 11:37

Gårdagens julbord var mycket bra men tyvärr blev det lite stressigt eftersom vi började äta senare än beräknat och jag skulle hinna med mitt tåg. Hade gärna tagit med en doggybag men jag tror inte att man får dte på julbord. ;p


Idag är jag ledig och jag har precis skickat iväg beställning på rosetter till Sollentuna. Nu tänkte jag äta lite frukost (sen jag vet...) och ta itu med lite städning och trimning av marsvin.


Kissarna ligger och sover på sin favoritfilt på soffan men tidigare på morgonen har de levt rövare och vält ut glaset med det som är kvar efter amaryllisen... Vad har min stackars Amaryllis gjort katterna för ont!?


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards