En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 december 2007

Av S - 7 december 2007 09:06

Kul med så mycket respons på katt-julgrans-dilemmat! Det låter ju som om det är ganska kört om jag förstår er rätt... :p Jag som verkligen vill ha en riktig julgran! Vi får väl se hur vi gör, om vi gör ett försök eller struntar i det. Men jag som har så himla mycket fint julgranspynt vill ju använda det... :(


Idag är jag helledig från skolan och ska passa på att åka till Valbo, ett stort köpcentrum strax utanför Gävle, för att shoppa lite julklappar. Men först ska jag äta frukost och städa marsvinsburar.


Ute regnar det IGEN och är jättegrått och trist. När ska kylan och snön komma!? Är så less på det här gråblasket nu! Dumma, dumma väder! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards