En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Produktiv dag

Av S - 11 oktober 2007 17:54

Jahapp, fortfarande ensam hemma. Tingde Petri för knappt en timme sen och då var han fortfarande kvar på jobbet, hade blivit jättestrul med någon robot eller vad det var. Så han vet inte när han kommer därifrån. Jättekul...


Har varit väldigt effektiv idag och gjort allt som jag skrev att jag skulle göra imorse. Förutom att trimma Yalima men det tänkte jag ta tag i nu, är ju ändå ensam hemma och tråkar.


Rosetterna som jag hämtade ut var fina, i höstfärger och allt. :) Men jisses vilken stor låda de hade tagit! Och fyllt ut med en massa papper..? De kanske hade slut på mindre lådor...


Har känt på bebismagar idag och kände tydliga rörelser på Undine och lite mindre tydliga på Leonora och Madeira men dräktiga är de helt säkert iaf. :) Hoppas nu att det går bra för allihop, Undine blev ju väldigt dålig sist och hade svårt att komma upp i hull efter det men jag hoppas att det går bra den här gången. Betty och Quilla tror jag är dräktiga också men inte lika långt gågna.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards