En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av S - 12 oktober 2007 10:46

Idag är det dags att redovisa ett av alla tusen (känns det som...) projekt i skolan. Kl 13.15 är det min grupps tur, ska bli intressant. :) Faktiskt så är jag inte nervös alls, det ska bara bli kul, för jag är helt och hållet nöjd med vår lösning på problemet.


Petri kom inte hem förrän kl 22 igår... Låååång dag för honom alltså men för mig också, först ledig hela dagen och sen ensam hela kvällen också. :p Fram till klockan fem gick tiden jättefort men när jag fick höra att det skulle dröja innan Petri kom hem så gick tiden så sakta, så sakta. Nu är det iaf fredag och det känns skönt! Ikväll blir det iaf mys, om det nu inte krånglar till sig igen på hans jobb...


Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha varmt och länge, känner mig jättefrusen, fattar inte varför det alltid är samma sak varenda vinter. Borde inte fastighetsskötaren se till att elementena är påslagna i lagom tid till vinterkylan?




Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards