En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av S - 11 oktober 2007 18:09

Är hon inte fiiin! :)

Av S - 11 oktober 2007 17:54

Jahapp, fortfarande ensam hemma. Tingde Petri för knappt en timme sen och då var han fortfarande kvar på jobbet, hade blivit jättestrul med någon robot eller vad det var. Så han vet inte när han kommer därifrån. Jättekul...


Har varit väldigt effektiv idag och gjort allt som jag skrev att jag skulle göra imorse. Förutom att trimma Yalima men det tänkte jag ta tag i nu, är ju ändå ensam hemma och tråkar.


Rosetterna som jag hämtade ut var fina, i höstfärger och allt. :) Men jisses vilken stor låda de hade tagit! Och fyllt ut med en massa papper..? De kanske hade slut på mindre lådor...


Har känt på bebismagar idag och kände tydliga rörelser på Undine och lite mindre tydliga på Leonora och Madeira men dräktiga är de helt säkert iaf. :) Hoppas nu att det går bra för allihop, Undine blev ju väldigt dålig sist och hade svårt att komma upp i hull efter det men jag hoppas att det går bra den här gången. Betty och Quilla tror jag är dräktiga också men inte lika långt gågna.



Av S - 11 oktober 2007 09:48

Idag är jag ledig, vilken lyx! :) Har iofs en rapport att skriva på men det tar nog inte så lång tid så jag räknar med att hinna med en massa annat också. Tänktevika ihop tvätten, dammsuga, damma lite och diska. Ska cykla iväg och hämta rosetterna som har kommit till Kallhäll-utställningen också och så blir det nog lite trimmande av Yalima.


Lilla Tiramisù är nu tingad och flyttar i samband med Kallhäll, han ska flytta ända till Danmark! Jag hoppas att han hänger med i språket. ;)


Nej, nu ska jag äta lite frukost och sen ta tag i dagens sysslor!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards