En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av S - 18 oktober 2007 09:32

Här promeneras det raskt om kvällarna! Jag och Petri har insett att vågen har börjat gå uppåt och därför har vi börjat med en ny livsstil nu. :p Mycket raska promenader och sundare matvanor tänkte vi skulle ändra på det här. Efter jul ska jag även köpa träningskort tänkte jag men det känns onödigt att behöva betala för en hel termin nu när det bara gäller fram till nyår. Så det får bli starten på nästa år istället.


Idag är det redovisning av ytterligare ett projekt i skolan som gäller. Ämnet är  Industriell organisation och det är min grupps tur kl 13.15 Jag funderar på vad jag ska hitta på tills dess. Trimma lite på yalima är självskrivet men sen då? Disken gjorde jag bort igår så det är tomt och fint i diskhon. Kanske jag skulle ta en sväng på stan innan vi börjar, det var längesen nu. Men tråkigt att fönstershoppa när man inte riktigt har råd att shoppa på riktigt... :p Fast iofs, man kanske ska börja med julklappsinköpen redan. Vore ju skönt att ha det gjort i god tid för en gångs skull! Hur gör ni med den saken? Springer runt i affärer dagen före julafton eller är ni såna som köper julklappar året om?

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards