En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 september 2010

Av S - 7 september 2010 09:06

Igår kväll kokade jag äppelkräm på äpplen som vi fick av pappa i lördags så nu har jag ätit hemkokad äppelkräm med mjölk till frukost. Mums! :-) Kl 11 är det dags för mig att träffa någon på ett äldreboende alldeles här i närheten för att se om jag kan få bli timvikarie där. I övrigt är det trögt på jobbfronten just nu. :-/ Det vore så skönt att få ett bra, fast jobb men jag antar att jag måste ställa in mig på att det kan ta tid innan det dyker upp något.


Förutom jobbintervjun idag har jag lite planer på att försöka mig på att fixa ett bidrag till konstutställningen på NM... Har lite planer men vi får se om det går att få till som jag vill. ;-)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards