En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 3 september 2010

Av S - 3 september 2010 15:19

Idag har jag varit en sväng till arbetsförmedlingen igen. De har något dom kallas för jobbchansen där på fredagar då företag kommer dit och rekryterar på plats. Men tyvärr fanns det inget som var intressant för mig. Det blev ett kort besök där innan jag mötte upp bror + sambo + Jonas och hängde med dem ett tag på stan. Hjälpte lillebror att legitimera sig när han var på polisstationen för att skaffa nytt ID-kort.


Nu ligger jag och Siri i soffan och slappar i väntan på att husse Petri ska komma hem. Siri har ockuperat mina ben så jag kan inte resa mig upp heller. :-) I marsvinsrummet är det lugnt igen, Meya har kommit helt in i flocken nu och behöver inte sitta på hustaket längre. Skönt!


Undrar just vad vi ska äta till middag ikväll... Jag har verkligen extremt dålig fantasi när det kommer till mat. Ofta önskar jag att det fanns ett piller som man kunde ta istället för att äta och så kunde man äta bara vid speciella tillfällen liksom. Det vore något...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards