En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 28 september 2010

Av S - 28 september 2010 16:42

Eftersom jag har jobbat sedan kl 7 imorse och vi inte visste om det skulle bli fortsättning på fönsterbytet idag så fick alla grisarna flytta till gallerburar/transportburar i vardagsrummet imorse. Det tog sin lilla tid att flytta alla... Men inte var det några fönster bytta när jag kom hem nu så jag får väl göra om samma procedur imorgon igen. *suck* Inte går det att få tag på någon att fråga om när fönsterbytet ska ske heller... Jag fick dela på några burkompisar eftersom transporterna var för små för att inhysa flera grisar men ihopsättningen i ordinarie burarna gick bra, ingen hade glömt sin burkompis under dagen. ;-) Möjligen var Chokladbiskvi lite väl kurrig mot Kokostopp precis när de fick flytta ihop igen men det la sig snabbt.


Lilla Rosmarin är nu tingad och kommer att flytta i samband med Valbo- eller Kallhällutställningen. Hon hamnar hos Amanda som är aktiv utställare och det känns jättekul. Jag tror nämligen att Rosmarin kan bli riktigt farlig i petclass...


Leannas söta lilla saffronagoutipojke kommer att bli till salu så det går bra att maila om honom vid intresse. :-)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards