En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 september 2010

Av S - 16 september 2010 09:06

Skit, skit, skit! Meya är dålig... Det började i tisdags med att hon var väldigt kräsen med maten. Hon var väldigt selektiv med vilka grönsaker hon tänkte äta och sedan dess har det bara gått utför. Jag matar med fortimel + critical care och hoppades att jag skulle kunna vända det men nu på morgonen dregglar hon också. :-( Fan också! Och självklart händer detta när vi ska åka bort över helgen. Det gör det alltid... Mamma kommer och bor hos oss under helgen men det känns inte alls bra att lägga över ett sjukt marsvin i hennes händer, det är inget ansvar hon ska behöva ta. Men, men, nu är det inte mycket att göra.


Fan, jag skulle inte ha pratat så mycket om Meyas kull med olika uppfödare i helgen... Om hur spännande det skulle bli att se hur utfallet blir med tanke på hur fina föräldrarna är. Nu får jag tillbaka för det.   Fina, söta Meya...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards