En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Blä!

Av S - 8 september 2010 08:32

Usch jag håller på att bli förkyld. Lagom till NM och allt... Har ont och känner mig tjock i halsen. Så börjar alltid mina förkylningar så jag vet vad som väntar. Om jag har tur så går det snabbt över men har jag otur så får jag sitta snörvlandes på lördag och döma petten. :-/


Idag ska jag iväg och hämta hö hos Anki, städa några burar, tvätta och bada marsvin. Sen ska jag försöka fortsätta på mitt lilla konstprojekt... Det går sådär så vi får se om det blir något bidrag till utställningen i helgen. Det är långtifrån säkert. :-p

 
 
Maggan

Maggan

8 september 2010 23:48

Jag har oxå blivit förkyld. Skittrist! Krya på dej!

http://hem.bredband.net/arcticas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards