En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Barnvaktningen

Av S - 21 januari 2010 11:51

Gårdagens barnvaktning gick bra. :-) Jonas lekte, busade, åt och sov och gnällde bara litegrann och det var inte farligare än att faster kunde trösta på en gång. :-) När vi skulle klä på honom för att möta upp mamma Pernilla igen så blev han jätteledsen och ville inte alls sätta på sig overallen, men så kom Petri på att leka tittut och det var tydligen rätt kul! Petri fick stå och gömma ansiktet bakom händerna och sedan ropa tittut under hela tiden som jag klädde på Jonas och det var Jonas mycket nöjd med. :-) Att bli kittlad på magen är också roligt tycker Jonas - då skrattar han högt! Söööt!


   



Idag går mina tankarna lite extra åt M & M som nu är på sjukhuset för att äntligen få träffa sin bebis! Vi får väl se om den kommer idag eller imorgon, före helgen borde den väl ändå ha kommit?

 
 
Malin

Malin

22 januari 2010 22:54

Skönt att det gick bra!

http://wilmapalmen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards