En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av S - 25 mars 2009 15:59

Var precis in på skatteverket och loggade in mig för att se min deklaration (har inte fått den på posten ännu) och vad får jag se om inte en rejäl återbäring. Wehoo! :-D När är det man får tillbaka pengarna? Innan midsommar? Härligt!

Av S - 25 mars 2009 08:09

Tentan gick okej, jag blir nog godkänd åtminstone. Tack för hållen tumme Anna! Hoppas att din tenta också gick bra, jag höll tummen hela dagen för din skull igår. ;-p


Elodie bor fortfarande ensam, har inte provat att sätta ihop henne med Tosca utan hon får gå ensam tiden som är kvar innan bebisarna kommer. Sen får hon ju sällskap av dem och förhoppningsvis får hon en liten dotter som jag vill spara och som hon kan bo med framöver. :-) Hon är lite kräsen i maten men äter om hon får det hon vill ha (dvs dyrmat - bladpersilja, romansallad, babyspenat... :-p Selleri och lite broccoli slinker också ner). Hon har gått upp i vikt igen också och väger nu 1127g så det märks ju att hon trivs bättre ensam just nu.


Och till sist en bild på Yalima som togs igår kväll vid matdags. Syns det att hon är sugen? "Matteeee, har du något gott till mig??"




Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards