En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av S - 16 mars 2009 12:15

Sitter i skolan och ska egentligen plugga materiallära men det är lätt att man glider iväg på annat roligare, som att blogga t.ex :-p I helgen var Petris syster här - jättekul att få besök! :-) I fredags var vi hemma och kollade på Let's Dance och käkade tacos, i lördags gjorde vi stan samt Valbo och på kvällen blev det supergod middag ute på restaurang Söderbacken - rekommenderas varmt! Kanongod mat och jättebra service! Vi hann hem lagom till melodifestivalen och var alla tre överrens om att EMD borde ha vunnit. Jag är ingen boybandfantast men låten var bra och showen var häftig. De hade nog kunnat hamna bra till i Eurovision sen. Malena som vann däremot... Njae... Går nog inte hem i Europa tror jag.


Igår flyttade Citronmuffins och Semla till Anki - lycka till smågrisar! Så nu är det två marsvin mindre hemma och sammanlagt äger jag nu 12 grisar. En rätt bra siffra som kan utökas utan problem tycker jag... ;-)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards