En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Låtsasfredag!

Av S - 20 maj 2009 19:37

Nu har Isaiah flyttat. Lycka till lillkillen! Jag hoppas att han ska trivas hos sin nya familj, han är en liten speciell gris så jag tror att han kan bli en stor personlighet som vuxen. Han visar många tecken på att kunna bli en sån där riktigt tam mysfarbror som inte är rädd för något. :-)


Petri håller på med maten, det blir wokad kyckling med paprika, champinjoner, lök och cashewnötter ikväll, "fredagen" till ära. ;-) Petri är ledig resten av veckan nu så jag hoppas att det blir fint väder även imorgon så att vi kan njuta av det på något trevligt sätt. :-) På lördag ska vi på släktkalas i Uppsala hemma hos min kusin, det ska bli himla kul att träffa alla mostrar + morbror och kusiner, sysslingar mm. Tror inte att Petri tycker att det ska bli lika roligt men vafan, lite får man offra i ett förhållande. :-) Jag har ju varit på två bröllop där jag knappt har känt en kotte.

 
 
Ingen bild

Papps

20 maj 2009 20:22

Kaffe på hemvägen?

 
Ingen bild

Therese

25 maj 2009 14:45

Jag ville bara berätta att allt gått bra med Harry =) och med Molgan som fanns därhemma! Han är fortfarande lika busig och nyfiken!

 
Sophie

Sophie

25 maj 2009 14:53

Men vad roligt att du skriver Therese! :-) Vad skönt att killarna trivs tillsammans! Du får hemskt gärna maila lite bilder så småningom. Glömde ju fråga efter er mailadress men maila mig så får jag ju den! sophie@luneas.se

http://luneas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards