En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av S - 5 juni 2008 11:39

Så var alla tentor avklarade och jag tror inte att jag behöver dras med någon omtenta till hösten. :) Härligt!


Har varit och köpt mig en räksallad som jag smaskar på nu och sen drar jag ut på en gräsmatta och lägger mig och latar mig och läser skvallerblaskor. Sommar! :D 

Av S - 5 juni 2008 08:20

Sista tentadagen nu och jag vaknar med begynnande migrän. Jag är iosf inte förvånad alls, det sägs ju att migrän ofta kommer när stress börjar släppa och det är väl precis vad som händer idag kanske... Slängde mig på migräntabletterna och har nu tryckt i mig nästan en hel portion havregrynsgröt (så inte magen säger stopp och skickar upp tabletterna igen... har ju hänt förut när jag tagit tablett utan att äta något till). Urk... Brukar gilla havregrynsgröt men idag gick det trögt, mår småilla men det börjar försvinna nu tror jag.


Nej, nu får jag sätta fart! 

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards