En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av S - 4 juni 2008 13:38

Nu är mattetentan skriven och inlämnad och jag kan lämna det bakom mig. Kändes som om det gick rätt bra så godkänd borde jag iaf bli tycker jag. Kvar nu är kvalitetsstyrningen imorgon så jag kan inte unna mig lite ledigt idag. :/


Yalimas bebisar hänger med allihop än så länge och Yalima är duktig och tvättar och pysslar med dem och låter dem dia.


En rolig nyhet är att jag kommer att få hem en ny avelshane i sommar. :) Han bor nu hos Coldings uppfödning i Danmark men är ursprungligen från vom Eidertal i Tyskland som har otroligt fina buffar! Han heter Mr No Name vom Eidertal och är self buff, och utifrån de bilder jag har fått så ser han jättefin ut med trevlig typ och kropp och fin buffnyans. Han påminner faktiskt lite om min Åssian och det är ju aldrig fel. :) Tack vare snälla Anna kommer jag förhoppningsvis att få hem honom i juli någon gång och jag har redan framtida avelsplaner för honom!


Nej, nu var det plugga igen som gällde... 



Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards