En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Bebisar!

Av S - 5 september 2008 10:03

Jag behövde inte vänta så länge! :) Pannacotta har precis fött nu, jag kom in när hon hade fått ut två ungar och nu är det fyra (tror jag). Vet inte om hon är klar ännu. Hittills är det två dalmatiner, en med crest och en slät och två släta agoutisar av något slag. :) tre honor och en hane.


Glömde ju en annan viktig punkt på att göra-listan. Budgivning!! Kl 13 drar den igång och jag är nervöööös. Ska vi få lägenheten eller inte? Rent förnuftigt sett så tror jag inte att vi får den men magkänslan säger att kanske, kanske är det vår tur nu. Vi får se... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards