En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 13 juni 2006

Jack i läppen och utflugen unge

Av S - 13 juni 2006 22:11

Ikväll har jag haft besök av marsvinsköpare - alltid .liak trevligt. :) Lilla Quilla flyttade hemifrån, lycka till stumpan! När jag kom hem från jobbet upptäckte jag att Git hade fått världens jack i överläppen... Och nu på kvällen har hon och Fanta rykt ihop flera gånger! Jag fattar inte varför, de har bott ihop jättelänge. Och några förändringar är inte gjorda de senaste veckorna. Fanta kastade ju sin kull för en vecka sedan men jag tror inte att det kan ha ngt med saken att göra, det borde ha kommit tidigare isf. Nu verkar de iaf ha lugnat sig, hoppas att de har gjort upp nu, vad det nu var om.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards