En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 6 juni 2006

Av S - 6 juni 2006 21:08

Har haft lite fotosession idag, det var längesen sist så jag passade på att fota Karizma inför årsboken och också Leonora som har ett jättegammalt foto på sin sida på hemsidan. Båda tjejerna har ju bliivt stora damerna nu så det var på tiden att jag tog lite nya bilder. Karizma är verkligen en linslus, poserar så snällt och står blickstilla i de poser jag ställer henne i. :) Man märker att hon själv är ganska mallig över sitt utseende. ;)Städade lägenheten idag också, dammsög och torkade golv. Sen fick jag oväntat besök av mamma och hennes man. :) Alltid trevligt!Playboy kämpar vidare och har idag ätit gräs, selleri och cantalopemelon själv. Karftfoder äter han också själv. men han ser fortfarande inte pigg ut. :/ Fortsätt gärna tumhållningen! Fanta blöder fortfarande litegrann men det är väldigt lite och hon verkar fortfarande inte påverkad av det, bebisarna lever också fortfarande men en hållen tumme mottages tacksamt där också.

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards