En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 8 juni 2006

Av S - 8 juni 2006 22:20

Fanta mår fortfarande bra som tur är. Men jag är fortfarande besviken över den förlorade kullen, hade hoppats så mycket på kombinationen Fanta och Ruuben. :( Fast huvudsaken är förstås att mamma Fanta klarar sig.Med Playboy är dte lite bättre idag igen. Usch vad det är psykiskt påfrestande när tillståndet växlar så upp och ner. Ena stunden är jag helt inställd på att det inte går längre och att jag måste låta honom somna in men sen plötsligt så verkar han lite bättre igen och jag beslutar mig för att avvakta lite till. Om djur bara kunde prata! :(Nästa helg åker jag till Stockholm och hämtar hem en ny liten hona. :) Det blir ett litet experiment för hon är inte renavlad men när det dyker upp en satin saffron så måste man ju ta chansen! :) Hon är född i november så hon måste nog sättas med hane på en gång. Frågan är bara vem jag ska sätta henne med... *fundera* Ska passa på och våldgästa ett par andra "marsvinsmänniskor" också när jag ändå är i Stockholm. Ska bli kul att se hur de har det nu, det var ett tag sedan jag var där sist! :)/S

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards