En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 9 juni 2006

Av S - 9 juni 2006 20:56

Äntligen har värmen kommit! Jag tycker att det är jättehärlig men det tycker väl förmodligen inte grisarna... Min lägenhet blir lätt väldigt varm eftersom solen ligger på på mornar fram till mitt på dagen men med balkongdörr och fönster öppna hålls inomhustemperaturen hyffsad iaf.Något som marsisarna helt säkert är glada över är den dagliga gräsransonen. Nyplockat färskt gräs varje kväll (och det gräs som blir över som godis morgonen efter). Tänk så fort det går att vänja in nya rutiner! Nu skriiiiker de som besatta så fort jag låser upp ytterdörren (matte kan ju ha varit ute och plockat gräs...) och också när jag öppnar balkongdörren (där jag förvarar gräspåsen...). De är ju för härliga. Undrar om mina grannar tycker det också... :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards