En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 28 juni 2006

Av S - 28 juni 2006 18:12

Imorse vaknade jag med magsjuka, det måste vara det mest vidriga, äckliga och vedervärdiga som finns. Har man dessutom spyfobi som jag så blir det ännu värre. :( Först nu börjar jag vakna till liv men magen och hela kroppen värker. Måste försöka få i mig något men det tar emot...Har iaf haft snabbvisit av Vickan som hämtade/lämnade marsvin lite snabbt mitt på dagen. Varnade henne för smittrisken men hon ville komma ändå, hoppas att hon får hålla sig frisk! Magsjuka är inget jag ens önskar min värsta fiende! Fick iaf hem en liten self pew-fröken som ska paras med Opuz och oj vad det började suga i min pew-tarm igen. *saknar Lolita* Fick också hem en teddyhona som ska vidare redan imorgon när jag åker till Stockholm för att hämta hem Rasmus, min kastrerade nya hane. :) Och med sig hem fick Vickan lille Blackjack, Humlans son, som ska få göra lite roliga bebisar hemma hos Vickan. Igår flyttade dessutom två av hans systrar, Blackcurrant och Blackbird - lycka till allihop!Nu ska jag försöka förmå min arma mage att ta emot lite fruktsoppa och smörgås... Undrar om det går. :p

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards