En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av S - 24 maj 2010 19:16

Idag har jag sökt ett jobb. Har inte stora förhoppningar om att få det men OM jag skulle det så skulle det kännas riktigt kul för det är verkligen ett jobb som jag tror att jag skulle trivas med! Det passar min utbildning perfekt och är som gjort för mig!


Helgen som var hade vi besök av Petris syster som mellanlandade här på väg till Grekland. I lördags var det kanonväder men igår regnade det heeeela dagen så det fick bli en tripp till Lager 157 i Sågmyra för att fördriva tiden. Vi fyndade allihop mer eller mindre och jag köpte ett par sandaler som är jättefina och sköna. :-)


Innan Petris syster kom hade vi besök av min bror och hans sambo i ett par dagar. Så det har varit fullt hus här ett tag kan man säga. :-)


Nu sitter jag och försöker peppa mig själv till en löptur... Det går sådär... Till middag idag blev det sushi så vi har verkligen gått i nyttighetens tecken. Men än en gång får jag nog konstatera att sushi inte är något för mig. Visst, första tuggorna kändes väldigt nyttiga och fräscha men sen... Njae... Och då hade jag ändå bara köpt bitar utan fisk. :-p


Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards