En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av S - 7 maj 2010 10:20

Så här ser det ut så fort jag kommer in i marsvinsrummet... Jag vet inte vad som har hänt men grisarna i bokhylleburen är som besatta av mig! Eller är det av eventuell mat kanske... ;-p


Om Meya inte står på bakbenen för sig själv så använder hon någon annan som stöd för framtassarna för att komma närmare matkällan än konkurrenterna... ;-)


 

Av S - 7 maj 2010 10:17

Nu är bebisarna 2,5 v gamla och de växer så det knakar. Lite lustigt är att de alla tre väger nästan exakt på grammet lika mycket nu trots att de vägde olika vid födseln. Igår morse vägde de allihop 203-204 gram.


Chokladbiskvi som ska stanna här och bli Kokostopps kompis har fruktansvärda öron just nu men jag försöker att tänka bort dem. ;-) De står rakt upp som musöron och det går inte ens att massera ner dem inför fotografering... Men, men, det gör förstås ingenting, han är ju vansinnigt söt och läcker i övrigt. :-)


Här kommer några nytagna bilder på lillkillen, tänkte om någon är intresserad av hans färg.


     

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards