En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 19 november 2009

Av S - 19 november 2009 17:01

Alltså vad ÄR det här!? Förnyade Blocketannonsen idag och fick nyss ett mail ang den. Och nejdå, inget seriöst mail vad jag tror iaf. Eller så har jag fördomar mot män i Stockholm som tycker att marsvin är söta... :-p


"Tjenare,


Jag såg att du hade marsvin till salu?
Jag skulle gärna vilja att du ringde mig vid tillfälle så kan jag kanske
komma över å kika på dom små liven.
Är superintresserad av marsvin!! :)
// Marsvinsälskaren xxx"


Det fanns alltså namn och ett mobilnummer som gick till en kille/man i centrala Stockholm. Varför skulle någon sådan svara på min annons och vilja komma och "kika på dom små liven" 20 mil bort? :-p Och varför ska JAG ringa upp människan, han får väl ringa själv om han nu är så intresserad!? Suck vad less jag blir...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards