En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 9 november 2009

Av S - 9 november 2009 15:05

Helgen bara svischade förbi som vanligt... I fredags tog vi det bara lugnt framför Idol och på lördagen gick vi på stan och strosade rätt länge, på kvällen blev det god middag och trevligt sällskap i Storvik hos M&M. Igår var vi till pappa och hälsade på, där fick vi också god mat och trevligt sällskap. :-)


Idag har jag varit i skolan och nu ska jag fortsätta plugga hemma. Har lite till att läsa om projektliv + svara på frågor till, vi har seminarium på det först på måndag men resten av veckan är fullspäckad så jag tänkte klara av det här idag så jag kan släppa det sen. På torsdag fyller jag hela 28 år och då kommer det lite släkt på besölk så det är en del som ska bakas tills dess. Och på fredag drar jag och Petri till Stockholm! Vi ska bo på hotell fredag till söndag (i ett delux rum! :-D) och bara ha mysigt, gå på Skansen, naturhistoriska muséet, äta god mat och umgås. :-) Jag har aldrig bott på hotell i Sverige (förutom på Kolmårdens vildmarkshotell när jag var sisådär 8 år) och jag och Petri har faktiskt aldrig varit iväg på semester tillsammans (mer än till hans familjs stuga i Finland) så det ska bli riktigt roligt! Mest längtar jag nästan efter hotellfrukosten... ;-)


Nej, nu ska jag sätta fart med läsandet!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards