En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 12 maj 2006

Av S - 12 maj 2006 21:30

Idag har jag inte direkt något nytt på marsvinsfronten att berätta. Kom hem sent och har nu spenderat en timme framför tvn med Parsley i knät. Engelsmannen börjar tina upp nu! :) Han har ju en liten kompis nu sedan en vecka tillbaka, kanske var det det som gjorde susen!ikväll kände jag äntligen foster på fanta - hon ÄR dräktig! Jag har varit osäker ett bar tag eftersom jag inte har kunnat känna någonting i magen på henne även om hon har sett dräktig ut. Men hur mycket jag än har klämt och känt så har det bara känts tomt och "luftfyllt" men så idag kände jag äntligen klumpar! Hon är dräktig med Ruuben så om 6 veckor kommer det förhoppninsgvis fler crestade bebisar. :)Humlan är högdräktig nu och kan nog få när som helst. Jag vet ju inte när hon blev parad eftersom det skedde hso uppfödaren men hon är tjock och nästan helt öppen (men det har hon iofs varit i några veckor nu!?). Bebisarna är pigga därinne i magen så jag hoppas att allt går bra och att det blir söta bebisar. :)

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards