En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 8 maj 2006

Av S - 8 maj 2006 18:46

SM-möte igår... Tog längre tid än jag hade trott men nu känns allting mycket lugnare när alla har koll på läget. :)Just nu är Playboy och hans pojkspoling till burkompis, Melchior, ute på golvet och springer. Jäääättekul tycker de och kör race så att handdukarna flyger. ;) Jag är SÅ glad och tacksam över att få ha Playboy, han verkligen det ultimata kelmarsvinet - så enormt tam och gosig, kommer när man ropar, älskar kli under hakan och är dessutom en perfekt medlare mellan bitchiga honor. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom. Min mysfarbror! Vill inte ens tänka på den dagen då han inte finns mer, han kommer att lämna ett stort tomrum efter sig. :( Men än har vi nog många år kvar tillsammans hoppas jag, han han är ju bara knappt 3 år. :)/S

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards