En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Maldiverna!

Av S - 24 augusti 2010 22:09

Åhhh... Vi fastnade framför ett danskt reseprogram där de besökte Maldiverna. Hjälp vad vackert! Vilket paradis! Dit vill jag åka! Vi har kollat lite snabbt nu på resor dit och visst det kostar en hel del men fyyyy vad jag är sugen! Jag behöver det! VI behöver det! Jag och Petri har, hör och häpna, aldrig varit utomlands tillsammans under våra fyra år tillsammans. (Nej, Finland räknas inte...) Men någon resa inom den närmsta framtiden blir det förstås inte. Det går ju knappast med tanke på mitt jobb som jag kommer att börja på nästa vecka och dessutom har vi ju våra kära djur som man inte bara kan lämna hur som helst. Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att man inte hade så många marsvin... 


Jag drömmer vidare...   

 
 
Malin

Malin

25 augusti 2010 14:07

Ja, Maldiverna är väl ett av de dyrast resmålen man kan hitta tror jag va... ;)

http://www.wilmapalmen.blogg.se

 
Ingen bild

Maggan

25 augusti 2010 17:17

Maldiverna är ett paradis, framförallt under vattnet. Perfekt resemål för en smekmånad, men ingenting för den som vill ha en aktiv semester, om man inte gillar att dyka förstås.
Jag var där -91. Hu, vad åren går.

 
Ingen bild

mamma

25 augusti 2010 23:12

Säg till bara så fixar vi djuren ;)

S

26 augusti 2010 09:20

Ojojoj, vilket erbjudande! ;-) Det var snällt! Men det är ju inte riktigt så lätt, ni måste ju ha semester/ledigt på något sätt och det är ju inte bara att ta hur som helst. Nej, det får nog bli någon gång i framtiden. :-p

 
Åsa

Åsa

31 augusti 2010 00:02

Har varit på maldiverna och det är underbart där.
Skulle gärna resa tillbaka någongång annars får man vara glad att ha varit där en gång iallafall!
Hoppas ni kan göra en resa dit någon gång.

http://http:/klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Brunkulla

10 november 2010 23:28

Vi såg också programmet. Nu har vi bokat, åker i mars... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards