En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Felia

Av S - 24 augusti 2010 11:58

Ha! Det lönar sig att lusläsa specifikationen på sin mobilräkning... Tyckte att räkningen lät lite väl hög och började kolla. Då visade det sig att Telia hade lagt på två abonnemang som jag inte hade beställt. Bytte nämligen abonnemang och beställde då en nu telefon från Telia i juli och nu kom alltså första räkningen. Efter ett telefonsamtal till Telia (nåja, jag ringde först och sen ringde de upp efter en halvtimme när dte var min tur) så visade det sig mycket riktigt vara fel. Om jag bara hade betalat utan att kolla igenom specifikationen så skulle jag ha betalat nästan 300:- för mycket! Nu får jag istället de pengarna som samtalspott istället så kommande mobilräkningar kommer att vara betydligt lägre. Det gäller att ha huvudet på skaft!  

 
 
Corinne

Corinne

24 augusti 2010 21:02

Hej!
Vilken fin och bra blogg du har :D =)

Kika gärna in på min blogg också, ifall du vill^^ XD
www.flummlivet.bloggplatsen.se
Hej då!^^ XD :D

http://www.flummlivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards