En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Hejdå!

Av S - 27 december 2009 22:38

Tidigt imorgon bitti kör vi norrut (genom snöovädret som tydligen ska dra fram då, känns ju lagom kul) för att hälsa på Petris familj. Vi kommer hem igen på lördag och under tiden ska snälla L passa djuren. Jag har skrivit en mycket utförlig lista på allt som rör djuren och jag hoppas att jag inte har glömt någonting...


Så fr.o.m imorgon fram till lördag nås jag alltså inte på mailen utan bara på telefonen. Bara så att ni vet, om nu någon skulle få för sig att vilja kontakta mig. ;-)


Nu är det dags att sussa kudden för att orka upp tidigt imorgon, vi ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt men jag vet ju att det kan bli svårt... Det brukar aldrig bli riktigt som man tänkt sig. Godnatt!


 
 
Eleni

Eleni

29 december 2009 18:04

om det är till luleå ni ska så hoppas jag ni har med er "snödykardräkten" så att ni inte drunknar ;P Här vill aldrig sluta snöa.
God fortsättning

http://www.tidus.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

31 december 2009 15:39

Gott Nytt År från mej och marsvinen.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

2 januari 2010 19:19

Hej Sophie! Vi har bytt blogg, så vill du följa den nya så är det denna. Kram Sanna

http://zookaos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards