En marsvinsuppfödares liv och leverne

Alla inlägg den 4 december 2009

Av S - 4 december 2009 08:02

Marsvinsförsäljningen går verkligen i vågor! På mindre än en vecka har nu tre oliak familjer hört av sig varav två efter att jag lade in en ny och mer generell Blocket-annons (med sötare bilder?). Vi får väl se om det leder någonstans, det är ju inte säkert. Men det vore trevligt om alla till salu-grisarna fick nya, mysiga hem. :-)


Igår startade jag och Petri vårt nya hälsosammare liv (eller nåt... ;-p). Vi köpte varsitt 4 månaders simkort så nu ska här motionssimmas! Det är verkligen på tiden för vi har helt soffat ner oss det senaste året. :-/ Igår simmade vi i en halvtimme och nu ska jag iväg och simma ensam innan jag drar iväg till jobbet. Ikväll blir det nog bio, den sista Stieg Larsson-filmen och lite god mat med vännerna M & M. De ska förresten få en bebis i slutet av januari! Stort! :-)


Nej, dags att sätta fart så att jag hinner med allt som ska hinnas med idag!

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards