En marsvinsuppfödares liv och leverne

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

En tenta klar!

Av S - 28 oktober 2008 19:30

En tenta avklarad och den gick finemang. Puh! Men ännu kvartstår en tenta, och det är den svårare - ekonomisk styrning och analys... Hua... Har suttit hela dagen efter tentan idag och ska sitta hela dagen imorgon och på torsdag så jag hoppas att jag lyckas så pass på tentan att jag blir godkänd åtminstone. Vore surt med en omtenta i den kursen.


Har även hunnit städa några burar idag och nästan gjort klart maskeradkostym(erna) till på lördag. Åhhh så fint det blir! :-) Ska fota sen men innan lördag är det hemligt. Kan säga så mycket som att det matchar både årstid och marsvin...


 
 
sara

sara

28 oktober 2008 22:12

blää, känns som jag kommer bli lagomt besviken när jag ser alla andras kostymer :P

hihi. vart var de jerry skulle möta dig på lördag?

http://sari.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 september 2012 21:45

Ikväll hittade jag Crepes död i buren. Hon låg under huset och jag trodde först att hon sov men sen såg jag. :-( Imorse var hon som vanligt så jag vet inte vad som hände. Antagligen var det bara ålderdomen som slog till, hon var ju ändå 4 år. Vid sån...

Presentation


Välkommen till en blogg som för tillfället mest handlar om den nyanlända bebisen men även djur i form av marsvin och katter.

Håll till godo!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloglovin

bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards